.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشیه ها از جلسه انصراف خاتمی

در جلسه‌اي كه ديروز در حسينه جماران برگزار شد، سيد محمد خاتمي براي جوانان حامي خود درباره دلایل کناره گیری از انتخابات سخنراني كرده است.

به گزارش جهان نیوز اين جلسه قرار بوده كه به دور از رسانه‌ها برگزار شود بر همين اساس هيچ خبرنگاري حضور نداشته است. سيد محمد خاتمي در اين جلسه به صورت تلويحي كناره‌گيري از كانديداتوري را به نفع ميرحسين موسوي اعلام كرد.

بعد از اعلام كردن خاتمي حاميان جوان وي به شدت با اين پيشنهاد مخالفت كردند به نحوي كه اين مخالفت‌ها باعث شد خاتمی عصباني شود و چندين بار اعتراض كند .

وی خطاب به جوانان حاضر در جلسه گفت: شما نبايد احساساتي شويد، مصلحت جمعي و اصلاحات در اين است كه بنده مقابل ميرحسين قرار نگيرم . ميرحسين موسوي در ميان اصولگرايان راي دارد هدف اصلي ما اين است كه احمدي‌نژاد حضور نداشته باشد شما بايد مصلحت‌انديش باشيد .

بعد از گفتن اين سخنان توسط خاتمي جمعي از جوانان‌ حامي خاتمي مجلس را ترك مي‌كنند.

بعد از گذشت نيم ساعت جمعي از افرادي كه مجلس را ترك كرده بودند به مجلس بازگردانده مي‌شوند و خاتمي صحبتش را از سر مي‌گيرد.

خاتمي در ادامه جلسه گفته است: در حالت فعلي ما نبايد با ميرحسين موسوي مقابله كنيم بايد مصلحت انديش بوده و احساساتي نشويم.

بعد از اين جلسه ميرحسين موسوي به منزل مهدي كروبي و بعد از آن به منزل سيد محمد خاتمي رفته است. در جلسه‌اي كه بين ميرحسين و كروبي برگزار شده مباحث انتخاباتي و كليات شعارهاي انتخاباتي را با يكديگر هماهنگ كرده‌اند.
كروبي به ميرحسين گفته است: بنده به آمدن در عرصه انتخابات اصرار دارم من براي آمدن به صورت فردي تصميم نگرفته‌ام كه حال بخواهم فردي كناره‌گيري كنم.

كروبي از ميرحسين در مورد حضورش در عرصه انتخابات پرسيد كه ميرحسين در پاسخ به وي گفت: در حال حاضر كه بنده وارد شدم به صورت جدي هستم چند ساعت ديگر با خاتمي ديدار دارم ،بالاخره همه ما از يك خانواده هستيم و بايد خط امام و شعارهاي انقلاب كه به دست فراموشي سپرده شده را زنده كنيم.

ميرحسين موسوي نظر كروبي درباره كانديداي واحد اصلاح‌طلب را مي‌خواهد كه كروبي گفته است: در اين موقعيت فعلي زود است كه بگويم چه كسي داراي مقبوليت است و چه كسي داراي مقبوليت نيست.

كروبي پيشنهاد ميرحسين براي كناره‌گيري را قبول نمي‌كند ولي ميرحسين گفت است شما تا ارديبهشت ماه صبر كنيد، ما تا آن موقع اوضاع را بررسي مي‌كنيم و هر كس مناسب بود، احتياج به تشكيل كميته نيست از استقبال مردم در سفرهاي استاني، شعارها، برنامه‌ريزي‌ها و نظرسنجي‌ها نتيجه بدست مي‌ايد اگر به صلاح بود كه يك نفر بيايد يكي خواهد آمد اما اگر اينطور نبود دو نفري وارد خواهيم شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

yosof 27 اسفند 1387
میرحسین تازه افتاده تو دور . یاد گرفته آدما ی مقید و متعد رو چه طور دور بزنه .بیست سال خانه نشینی .نتیجه خوبی داشت .ایشان بر سر خوان گسترده آمده اند .
اوضاع با تلاش جوانان حامی خاتمی به نام خاتمی و به کام موسوی و کروبی شد. ولی ما به هیچ یک از آنان رای نخواهیم داد.
چون فقط خاتمی فاکتور های چهره ی اصلاح طلبی را دارد.
شعار ما این است یا خاتمی یا هیچ کس
نا شناس 28 اسفند 1387
مردم ما هميشه بين خوب وخوبتر ((خوب ))را انتخاب مي كنند وبين بد وبدتر ((بدتر)) را انتخاب ميكنند. حال بايد ديد در انتخابات دهم بين خوب وبدتر كدام را انتخاب مي كنند؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.